Millainen on sinun yrityskuvasi?

Kaikki, mikä näkyy ulospäin, luo yrityskuvan.

Vaikutat visuaalisuudella vahvasti tunnelmaan ja tunteisiin, joita yrityskuvasi saa aikaan. Ihmiset ostavat tunteella, vaikka taustalla olisikin faktoja. Jopa pelkkä väri voi olla ostopäätöksen tärkein tekijä.

Yrityskuvasi täytyy vakuuttaa. Kotikutoisen näköinen yrityskuva voi saada aikaan mielikuvan epäammattimaisesta yrityksestä.

Myynti perustuu luottamukseen ja vakuuttavalla yrityskuvalla luot heti hyvän ensivaikutelman ja hyvän perustan luottamukselle.

yrityskuvan vaikutus

KÄY OSIOT JÄRJESTYKSESSÄ LÄPI PARHAAN HYÖDYN SAAMISEKSI.

JOHDANTO VAIKUTTAVAN YRITYSKUVAN MINIKURSSIIN.

YRITYSKUVA JA KÄYNTIKORTTI SEN OSANA.

TEE ITSE OMA VAIKUTTAVA KÄYNTIKORTTI.

ENNEN SEURAAVAA VIDEOTA

ALOITA OMAN YRITYSKUVASI MÄÄRITTELY:

  • Mitä sanoja haluaisit, että yrityksestäsi tulisi mieleen?
  • Kysy mahdollisilta työntekijöiltä ja asiakkailta, millä sanoilla he kuvailisivat yritystäsi? Ovatko nuo niitä sanoja, joilla toivot yritystäsi kuvailtavan?

ENNEN SEURAAVAA VIDEOTA

JATKA YRITYSKUVASI MÄÄRITTELYÄ:

  • Mitkä yrityskuva osat ovat olennaisia sinun yrityksessäsi?
  • Miten kohderyhmä vaikuttaa yrityskuvasi luomiseen?
  • Määrittele, missä vaiheessa olet yrityskuvan luomista.

LOPUKSI

ARVIOI SUORIUTUMISTASI JA TEE JATKOSUUNNITELMA:

  • Mitä asioita sinun pitäisi vielä hioa yrityskuvassasi?
  • Mihin asioihin olet tyytyväinen?
  • Onko käyntikortti sinun ja asiakkaittesi mielestä vakuuttava ja vaikuttava? Mitä se kertoo yrityksestäsi?